REKLAMA ONLINE PŁATNOŚĆ ZA KLIKNIĘCIE

Alicja Fątowicz
Październik 25, 2016
185 views

Reklama on-line w Google AdWords to jeden z najlepszych sposobów na pokazanie się firmy w sieci. Internet zdominował świat dlatego warto inwestować w rozwiązania webowe.

Twoja firmowa oferta może wyświetlać się w sieci dokładnie wtedy, kiedy użytkownik jej poszukuje.  To niesamowite! Rozwiązanie przyciągnęło już wielu zwolenników jak również i moją osobę. Największą zaletą reklamy Google AdWords jest to, że pomimo wyświetlenia Naszej reklamy płacimy tylko wtedy gdy potencjalny klient (użytkownik) w nią wejdzie za pomocą kliknięcia.

  1. PŁAĆ TYLKO ZA WYNIKI REKLAMY

    Niewątpliwie ta zaleta reklamy on-line jest jedną z bardziej konkurencyjnych ofert na rynku. Dzięki reklamie Twojej firmowej strony internetowej w wyszukiwarce za pomocą Google AdWords płacisz tylko wtedy, kiedy reklama dotrze bezpośrednio do potencjalnego Klienta. Przykładowo Twoja reklama on-line wyświetliła się w wyszukiwarce podczas szukania przez użytkownika konkretnych informacji. Użytkownik ten klika w Twoją reklamę, która przenosi go strony internetowej, gdzie może zapoznać się z Twoją ofertą-  to właśnie to kliknięcie jest opłacane. Jeśli natomiast użytkownik nie kliknie Twojej reklamy, nie zapłacisz za wyświetlenie reklamy wcale.Nie ma kliknięcia – nie płacisz!Korzystając z innych form reklamy off-linowej  np. reklama w lokalnej gazecie, czy też  ulotki reklamowe płacisz zawsze bez względu  na to czy reklama dotrze lub nie dotrze do przyszłego Klienta.

  2. SAMEMU OKREŚLASZ BUDŻET

    To również wspaniała zaleta Google AdWords. Wysokość kwoty, jaką zamierzasz przeznaczyć na kampanię on-line zależy tylko od Ciebie. Samemu określasz ile chcesz płacić za każde kliknięcie reklamy. Kwota płatności jest na tyle elastyczna, że w każdym dowolnym momencie możesz ją zmienić na większą lub mniejszą. Możesz również ustalić budżet dzienny, gdzie po jego przekroczeniu Twoja reklama w danym dniu nie będzie już wyświetlana i więcej nie zapłacisz. W przeciwieństwie do reklam w formie drukowej gdzie budżet zawsze ustalony jest odgórnie. Ta konkurencyjność tłumaczy szeroki zakres rozwiązań reklamy on-line. Dlatego warto posiadać stronę www i korzystać z atrakcyjnych ofert webowych.

  3. GRUPA I RYNEK TRAFNA W 100%

    Za pomocą reklamy Google AdWords tworzysz jej atrakcyjny tytuł oraz treść. Określasz czy reklama ma pokazywać się w wynikach wyszukiwania lokalnie, krajowa czy globalnie. W 100% kierujesz bezpośrednio treść do swojej grupy docelowej ponieważ tylko zainteresowani konkretną usługą potencjalni Klienci trafią na Twoją reklamę.
    Przykład:
    Prowadzisz sklep z artykułami dekarskimi. Twoja reklama brzmi:

    Dach dla Twojego domu.

    Dachówka zakładkowa 50% taniej. Skorzystaj z kuponu dostępnego na stronie internetowej. Sprawdź naprawdę TANIO!

    Potencjalny klient właśnie buduje swój dom i szuka atrakcyjnej oferty dachówki  w internecie. W wyszukiwarce wpisuję „dachówka tanio”. Z racji że treść Twojej reklamy oraz szukanej frazy potencjalnego klienta się zgadzają, reklama z pewnością wyświetli się użytkownikowi w wynikach wyszukiwania. Atrakcyjna treść zachęci go do kliknięcia linku i skorzystania z oferty.

Pamiętaj, że rynek on-line utrzymuje się na wysokim poziomie. Zachęcam Cię do przeczytania artykułu Wyróżnij firmę  w sieci, który ukazuje konieczność posiadania innowacyjnej witryny www. Więc jeśli nie posiadasz strony internetowej najwyższy czas by ją stworzyć i zacząć korzystać z tak dogodnych form reklamy online jakie daje Google AdWords.

Alicja Fątowicz

UDOSTĘPNIJ

Komentarze: Bądź pierwsza/y