WYRÓŻNIJ FIRMĘ W SIECI!

Alicja Fątowicz
Lipiec 20, 2016
414 views

Wyróżnij firmę w sieci – internet ma duży wpływ na wizerunek firmy. Jeśli biznes, który prowadzisz nie istnieje jeszcze w sieci najwyższy czas to zmienić. Być może Twoja firma posiada już stronę internetową, ale nie wyróżnia się ona na tle konkurencji. Niewątpliwie decyzja o re’brendingu strony (zmianie grafiki, optymalizacji) będzie trafna.

  1. Internet współczesny potwór.

Internet zdominował reklamę wypierając nośniki off-linowe – nośniki w formie drukowanej. Statystycznie:

W roku 2000 wśród internatów znalazło się 361 milionów na całym świecie.

W roku 2014 liczba internatów wzrosła do 3 miliardów – to wzrost o 764%!  Z czego większość statystycznie spędza 1 godzinę dziennie serfując w internecie za pomocą telefonu/samrtfonu.

Na celowniku jest również ogromna wartość rynku reklamy on-line.  Przeczytaj koniecznie raport IAB ROZWOJOWE REKLAMY ONLINE W POLSCE 2015/2016

Liczba użytkowników wciąż rośnie.

Tak duża dynamika wzrostu internetu dowodzi, że reklamobiorcy coraz bardziej doceniają efektywność i potencjał interaktywnego kanału komunikacji.

Z drugiej strony dynamizm ten jest trochę przerażający.

2. Zaistnieć w sieci.

Wiele możliwości daje internet na zaistnienie firmy. Można skorzystać z katalogów online, prowadzić funpage na Facebooku, wysyłać newsletter oraz posiadać stronę internetową. To właśnie tej ostatniej opcji chciałam poświęcić ten wpis.

2\1  

Być może Twoja firmowa strona internetowa nie spełnia efektownych rozwiązań świata cyfrowego.
By zaistnieć w sieci nie wystarczy tylko posiadać witrynę www. Witryna ta powinna spełniać wszystkie
oczekiwania potencjalnego użytkownika. Sprawdź co powinno wyróżniać Twoją stronę poniżej.

2\2

Twoja firma nie posiada witryny www, ale myśl o zaistnieniu w internecie spędza Ci sen z powiek. Jesteś na   dobrej drodze. Profesjonalna strona internetowa z pewnością pozwoli Ci wyróżnić firmę w sieci.

3.  WWW – pierwsze kroki do wyróżnienia

3\1 Postaw lub odśwież stronę internetową.

Zadbaj by promocja Twojej firmy wyróżniała się efektowną grafiką oraz  funkcjonalnością strony. Grafika na stronie powinna być estetyczna, minimalistyczna, prosta z zachowaniem dużej ilości świateł bieli, tak aby użytkownik nie męczył wzroku podczas interakcji. Profesjonalnie będzie wyglądać grafika, która jest spójna z Twoją identyfikacją działalności. Spójny wizerunek firmy jest bardzo istotnym elementem w odbiorze. Trendy w WebDesignie wychodzą na styl  Flat Design (styl  strony AF STUDIO) czy Material Design. Funkcjonalność strony powinna być intuicyjna oraz prosta w architekturze informacji. Powinna posiadać elementy dynamiczne – elementy zaskoczenia w postaci animacji lub slajdów z grafikami/fotografiami. Intuicyjna nawigacja oraz najważniejsze dane kontaktowe na widoku.

wyróżnij firmę w sieci

3\2 Strona internetowa dostosowana do urządzeń przenośnych.

Dynamika internautów korzystających z urządzeń mobilnych tłumaczy konieczność dostosowania strony pod urządzenia typu tablet lub smart-fon. Użytkownik powinien swobodnie przeglądać stronę internetową. Strona powinna dopasowywać się do ekranu urządzenia, a nie odwrotnie gdzie użytkownik musi powiększać widok palcami. Sprawdź na telefonie jak wygląda responsywna strona www oraz porównaj jej widok z ekranem monitora w laptopie lub stacjonarnego komputera. Wpisz http://afstudio.com.pl

3\3 Szybki kontakt.

Warto zadbać, aby potencjalny użytkownik/klient, który aktualnie przegląda Twoją firmową stronę mógł szybko się z Tobą skontaktować. Warto na stronie prócz zakładki kontakt umieścić w widocznym miejscu strony głównej numer telefoniczny oraz formularz kontaktowy pozwalający na wysłanie szybkiej wiadomości. Czynności te sprawią, że relacja partnerska będzie znacznie ułatwiona.

 3\4 Optymalizacja

Najważniejsza kwestia strony internetowej to odpowiednia jej optymalizacja. Optymalizacja przyczyni się do lepszej pozycji witryny w wyszukiwarce internetowej. Dzięki czemu potencjalny klient łatwo znajdzie Twoją firmę w internecie. Na proces ten składają się:

  • poprawność kodu źródłowego pod kątem walidacji
  • prędkość wyświetlania strony (optymalizacja grafik, optymalizacji kodu, kompresja)
  • optymalizacja treści – odpowiednie zaznaczenie i dobranie słów kluczowych, ustalenie hierarchii nagłówków, ustalenie gęstości występowania słów kluczowych

3\5 Reklama on-line

Wiele możliwości daje internet na reklamę w sieci. Warto rozważyć dodatkowe płatne rozwiązania. Jednym z takich dostawców jest Google Adwords. Reklamodawca daje możliwość wyboru reklamy tekstowej lub displayowej(wizualnej), za wyniki płacimy dopiero wtedy, gdy potencjalny użytkownik kliknie w naszą reklamę. Po za tym reklamy dopasowują się do wyszukiwanych fraz kluczowych wpisanych przez użytkownika (w przypadku reklam tekstowych) lub wyświetlają się zgodnie z preferencjami użytkownika (reklama dispalyowa). Dzięki płatnej kampani płacimy tylko wtedy, gdy użytkownik faktycznie jest zainteresowany usługami naszej firmy, w przeciwieństwie do reklamy off-linowej (reklamy drukowanej np. w gazecie), gdzie płatność dokonywana jest bez względu na wynik reklamy.

Z pewnością większość zagadnień jest dla Ciebie nowych. Nie masz się czego obawiać. Dzięki współpracy z moją firmą AF STUDIO pomogę Ci wyróżnić firmę w sieci! Zapoznaj się ze szczegółami oferty STRON INTERNETOWYCH. Doradzę i zaproponuję najefektowniejsze rozwiązania, by Twoja firma zaistniała w świecie cyfrowym.

 

Alicja Fątowicz

UDOSTĘPNIJ

Komentarze: Bądź pierwsza/y